tjoo

Trött ^^

Började dagen med en gulligt sms från Robin :D
Det gav mig lite energi så for  upp ur sängen o gick ut o gick i solen :D
sen frulle o så va det bara o sätta i gång o plugga....

Runt två försvann min energi o sen dess har ja hoppat mellan datorn o omvårdnadsböckerna..
Tror min hjärna har nått nån gräns för hur mkt den vill ta in.
Känns som jag kan det men endå inte...
Förhoppningsvis kommer man ganska långt på sunt förnuft den här gången..


Ikväll blir det core :D
Inte tränat på ett bra tag nu... första veckan hade ja abstinens men nu har jag nog blivit mer lat?
Ska blir skönt iaf :)


Sitter o funderar på  om ja ska erbjuda mig att fixa den skadade tapeten eller om det låter för tjatigt?
vad tror ni?
Hjäälp vad nervös ja ä...
vill vill vill villll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback