valborg

fick ett bra svar från anna,
även om det kanske mer va johans förtjänst att hon följde med så är jag glad att hon gjorde det :D
grillade, pratade o mös ^^, tss

lördagen blev en svettig dag,
försökte plugga men blev pizza o bowling ist,
lite ångest efter den nu men gott va det :D

Idag blev det marknad :D
underbart väder oxå..
så när jag kom hem sprang jag en runda, orka till o me springa upp för mördar backen... nästa gång tar jag den ännu mer mördiga backen^^,
skönt o se framsteg måste jag säga :D

nästa helg får det nog bli en längre sväng!
det jobbiga är att jag måste hitta bra grusvägar för asfalten är inte snäll mot mina knän!

Kommentarer
Postat av: solveig

Du e så duktig ju :) Jättesnygga träningskläder :) Du såg så hurtig o fräsch ut :)

2010-05-02 @ 21:35:11
Postat av: Emma

hahah gullig du är min fina vän<3

2010-05-02 @ 21:40:34
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback