Veterinären

Va hos veterinären med pricken idag igen..
tanden verka inte ha växt upp än iaf, va ju inte så länge sen jag var där så ä väl inte så konstigt iofs.
Dock hade han, som ja trodde, lunginflammation så nu blir antibiotika i minst 10 dagar..
både morgon o kväll... ja som har svårt komma ihåg mina p-piller...:O
Hoppas hans mage klarar av det :O

Jag som hade tänkt var i söderköping i helgen..
får bli ännu en åtvids helg..

Ska iaf (antagligen) tillbringa fredagen i Norrköping o träffa tjejerna där :D
Väldigt länge sen sist,, så det ser ja fram emot :D
Hoppas på sol så vi kan ta med oss grillen ut o mysa :D wei.. men vi får väl se vad vi hittar på :)

nu väntar saltsyra plugg o sen lite easy line på det :D




Påtal om ingenting har jag ska jag nog tatuera mig om några veckor, när robin fyller i sin..
inte så bra till sommaren kankse men ja ska ju ändå jobba (A) hihi

Kommentarer
Postat av: solveig

Stackars pricken :(



Åh vad ska du tatuera?? :) O vart? :)

2010-05-26 @ 21:44:44
Postat av: Emma

fjärilar på axel o så vill ja ha ett hjärta på vristen eller va det heter..:P

2010-05-27 @ 06:18:44
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: solveig

Ah fint ju :)

2010-05-27 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback