blod

Har praktik på allergicentrum i Linköping just nu..
Underbara människor!
Men bäst av allt är att ja har fått öva på att ta massor blodprov...
på olika sorters människor: stora kärl, svår stuckna, unga, gamla osv..
Visst, ja är fortfarande osäker, men betydligt säkrare än i torsdags när ja gjorde det för första gången :D
Väldigt skönt att få beröm från både handledare och framför allt patienter!


inte så bra bild kanske, med nagellack o allt,,, men men den första ja hitta

Har även fått ta lite pricktest: på mig själv, handledaren o två patienter :P


Annars händer inte så mycket just nu,,, inte ens orkat träna den här veckan..
bort me snön så kan den komma tillbaka på julafton...

På lördag ska ja på dop... måste bara hitta nått o ha på mig..
den kanske?:

Kommentarer
Postat av: Ännii

Den var söt :) Du ska inte satsa på en röd klänning annars då? Bra till julen menar jag...fast på dop kanske man ska ha vit klänning...vet inte..annars har du ju studentklänningen ju :) kram

2010-11-26 @ 09:38:14
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så himla fin ;) den tycker jag du ska ha ;) du får hälsa till dem :) puss

2010-11-27 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback