ledig

ledig o halvsjuk har jag ägnat dagen till att plugga farmakologi..
Mycket intressant, men jag tycker att min bok kan komma nu så jag sitter slippa vid datorn.
Så himla svårt att hålla sig ifrån mail, facebook o allt annat.
Trots det har jag faktiskt fått ganska mycket gjort o lärt mig en hel del :D


Missen ligger sover i sängen med tassarna runt kudden:D
så söt så!
kan inte lägga in några bilder eftersom min dator (där alla bilder finns) har gått sönder o är på lagning.
Borde nog väcka han snart så jag får sova imorgon :)


Helgen blir lugn,
Hoppas på att mamma o pappa kan komma hit o sätta upp en lampa åt oss..
Måste åka o handla lite sladdar o sånnt oxå  o PLUGGA!
nedräkningen till tentan går ruskigt fort,,, mindre än en månad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback