PVK o venprov

Har haft färdighetsträning idag på förmiddagen,
lär oss sätta PVK o ta venprov,
pillit men roligt!
o tillslut gick det ju faktiskt ganska bra, är sugen på att sticka nån nu ;D mohaha

Fast PVK får jag nog öva lite till på, skulle behöva två händer till när man gör det,
Tänk om man ska göra det på en vild unge som inte sitter still, då skulle jag nog behöva 7 armar o en komihåg lapp:P


(från : www.vårdhandboken.se)




Snart iväg o träffa basgruppen, o prata farmakodynamik.
Ingen större lust med det, så himla trött! men det är väl lika bra antar jag :)

Sen kanske träffa Solle?
Annars stryka, plugga o laga mat innan jag ska träna,
ikväll blir det step!
Stolt över mig själv att jag har kommit igång igen...

Mega-träningsvärk i ryggen efter Afron igår :O hahah

Kommentarer
Postat av: solveig

Tack för igår gumman! :) <3

2010-09-21 @ 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback