slappdag

Klockan är ett o jag åt frukost för en timma sen!
jag som skulle gå upp vid 8 o plugga!

Anledningen är att Irma o hennes vän lyckades övertala mig om att följa med till Flamman igår:)
Roligt o träffa lite folk även om det finns väldigt många underliga människor!
Värre än ett barnkalas ibland :)

Rolig hur som helst!

Har precis tagit en paus i pluggandet, funderar på att hoppa in i duschen innan jag tar nya tag igen!
Skulle vara skönt att bara ha den här tentan över..
Då ska jag ta o packa väskan o åka ner till Kalmar o hälsa på min lilla kusin!
Jag blir nästan oxå sugen på att skaffa barn!
Så väldigt många runt omkring mig som ska ha barn snart plus att hela den här terminen handlar om barn....


Men jag har ju redan min lilla bebis :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback