stress

Sönder stressad så att jag nästan spricker på insidan...
o typ handlingsförlamad på utsidan..
Känns som jag har farmakologi upp till halsen nu!


Har iaf lärt mig att sätta kateter.
Svårt att få in rätt teknik men det gick nog helt okej iaf!?
Det värsta är väl att det är betydligt svårare i verkligeheten.
Svårt att bara hitta urinröret på en tjej ju!! :O

Tänk er den slangen upp i urinröret!?
Jag säger bara BEDÖVNING!

 

Har varit på banken idag oxå,
bytt bank, till billigare bankomatkort.
o så har robin o jag skaffat en gemensamt konto.

 

o nu har jag speed pluggat i en timma,
imorrn är jag "ledig", emma, anna o linn kommer hit o pluggar.
Hoppas vi får väldigt mkt gjort!

 

Harfjutt = "
hahah roligast idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback