effektiva dagen.

Hunnit med mycket idag, började redan när jag gick upp.
Med nackvärk sprang jag runt och fixa allt som katterna ställt till med...
Någon hade hamnat i vattenskålen = vatten på hela golvet.
spya på mattan
o HÅR över allt, mina leggings var tydligen sköna att sova på. i stället för svarta så var de vita och ludna.
Men det är sånt man får ta, skulle inte  byta ut det!

Sen iväg till skolan, möte med gruppen.
Jag kom fram till att jag nog inte är så trög ändå... hahah.. måste bara tro på mig själv?
Klyschigt

På vägen hem skicka Irma sms o sa att hon hade fått jobb på djursjukhuset i Motala!
Fusk men grattis till henne ;)
Det fick mig att sätta fart med CVskrivandet...
precis fått ihop 3 stycken som är iväg skickade till moster som får kontroll-läsa dom innan jag skickar iväg
Hoppas någon nappar!
Nu blir det powernap! sen zumba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback