.

Redan tisdag... känns som det var fredag nyss?
Så himla mycket o hinna med så jag glömmer vilken dag det är..
Idag ska jag snacka smärta med basgruppen i några timmar.. sen blir det att simma för första gången i år! :D
Kommer blir skönt med träningsvärk o allt ^^
LÄngtar efter att få sätta mig i bubbelpoolen :D
Igår skulle ja plugga hela dagen... men först fick jag besök av Lovis och en söt liten pojken som hon tar hand om på dagarna :P
På eftermiddagen kom sötaste Solveig, drack te o åt misslyckade mackor :D
trevligt hur som! :D
O jag har avundsjuk!!!!
Känner att min blogg har förvandlats till en matblogg,,
så här kommer det vi åt igår..
STOR varning för att det luktar schalottenlök i hela lägenheten dagen efter!!
tacobröd med kycklingröra i.. med bland annat äpple :P
Får 3,5 E av 5 möjliga ;P

Kommentarer
Postat av: solveig

Tack för igår! :) Brödet var jättegott! :) Alltid lika trevligt hos dig! :)



Maten ser smarrig ut! :) Puss

2011-02-08 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback