Uppe..

..med tuppen!
Eller med tvättmaskinen! Inte roligt med tvättid klockan 7!
Samtidigt som jag behöver gå upp tidigt så jag hinner med allt..
Ska slänga in den sista tvätten nu och sen gå ut i det fina vädret för att gå till gymmet..
Sen står plugga på schemat resten av dagen ^^
(Tog kort på tidningen, ser mycket godare ut där än det kortet jag tog)
Igår blev det fredagsmys med den mest avanserade maten jag har lagat iaf..
Trots det så var det ganska lätt ;P Och riktigt GOTT :D
Örtkryddad fläskfile med klyftpotatis....
Dock ingen billig studentmat ^^

Kommentarer
Postat av: Cindy

Usch jag kommer få göra så imorrn :( Värför måste man tvätta?

2011-02-12 @ 13:17:44
URL: http://www.nogg.se/cindykempe
Postat av: Anonym

ja, o varför så ofta?! :(

2011-02-12 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback