1a natten

Första natten har väl gått okej iaf.
Kändes konstigt när Wille inte hoppa upp och la sig bredvid mig som han brukar.
I stället fick jag flera besök av Bella =)
Hoppas  dom har sovit lite, tror inte wille har gjort det, ligger och blundar nu men full fart på bella.
En liten fjäskare tror jag att hon är och wille blir svartsjuk och vill inte bli klappad alls ^^

Nog om det, bloggen förvandlades helt plötsligt till en kattblogg.
Ska springa  runt och städa lite och fixa iordning mig innan dom kommer :)
ha det bra
hej hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, men det är kul att höra hur det går med katterna!

Och kom föresten på en sak.. inte den här veckan som är och inte de 4 veckorna efter..men veckan efter det alltså när jag kommer hem från Thailand, då har jag en veckas lov! kan vi inte göra nåt då? :)

2011-01-19 @ 15:12:19
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback