Bella

Nu är jag inte den enda tjejen i vårat hem,
vi var och hämtade Bella i Målilla, Willes mamma för er som har missat ^^
En underbart mysig fyraårig tjej:D En liten tjockis :P
Hon har redan sprungit i hela lägenheten efter laserpekaren, blivit flåsig, gått på toa och ätit så jag tror hon tycker att det är helt okej i alla fall.
Bort sett från hennes mindre välkomnade son, han fräser och springer efter henne som en hök.
Dom lär vara trötta båda två när dom väl somnar skulle jag tro.
Börjar bli mindre och mindre fräs och dom kommer närmare varandra, nästan så att wille vill börja busa.
Får se hur den här natten blir =)
Tur att jag är ledig i morgon :)
I morgon kommer mamma, moster o mormor o lilla Gabriel så klart :D
Ska fika o prata lite!
Har sett fram emot mot det ett tag nu!
På kvällen blir det afro med irma o lovis :D
Ska se till att jag får iväg några cv i morgon oxå, sommarjobb är ju ett måste !

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha det är så kul när katterna sover i handfatet :)

2011-01-18 @ 22:43:30
URL: http://www.nogg.se/cindykempe
Postat av: Issa

Du kan söka undersköterskejobb nu efter T3 va? :D

2011-01-19 @ 08:24:55
Postat av: Emelie

Haha knäpp Wille! Söt mammsen va dååå! de blir nog bra när de har vant sig lite mer! båda två verkar ju va busfrön iaf

2011-01-19 @ 09:08:37
URL: http://emyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback