fortsättning

Andra dagen, blir bättre och bättre.
Så roligt att se hur de närmare sig varandra även om det kan bli lite för nära ibland.
Stor skillnad från igår, till och med stor skillnad från i morse.
Bella har till o med putsat wille på huvudet idag :P
Dom är lite schizofrena, ena sekunden kan de ligga nära varandra och andra sekunden morrar dom^^
Visst inte att Wille kunde låta som djungel-George :D
Men det är klart att han måste försvara sitt revir även om det tar på krafterna, ögonen åkte ihop på honom hela morgonen men han kunde inte riktigt slappna av i alla fall :P
Bella däremot verkar hur pigg som helst :D Både på bus- och myssugen :)
Känner på mig att de kommer ligga bredvid varandra och sova innan veckan är slut.
Det bllir så fina ögon med blixt ^^

Idag har de till o med varit ensamma en stund medan jag var och träna.
Dock bara Wille som kommer och möter mig i dörren (som vanligt)
och efter en stund kommer även Bella smygande :P
Blev Afropower med Irma och Lovis :D
Riktigt kul att vara igång igen :D Tjejen som har de passet borde få pris i bästa ledaren, man blir så glad och inspirerad av henne! En sån person som jag skulle vilja vara. Jag beundrar sådana människor som verkligen kan bjuda på sig själva!

För övrigt har jag städat idag, ett träningspass i sig kan jag säga. KÖP aldrig en svart soffa!
Blev en liten fika med och mycket gos med kusinvitamin!
Lite mys med Robin innan han åkte iväg till sina vänner, så är själv hela kvällen.
Tur att jag har mina två små mys-missar :D
Nu te och tv ^^

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha Djungel-George! :D Jag tycker iof att Wille ser lite otäck ut på den där bilden XD Kattzombie!

2011-01-20 @ 07:17:20
URL: http://www.nogg.se/cindykempe
Postat av: solveig

så söta! :)

2011-01-20 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback