Fullt upp..

Helgen har varit full späckad :D
Fredagen spenderades med söta vänner!
Spel, lite vin o lite film :D
Måste träffas mer!

Lördagen hade robin o jag en umgås-med-varandra-dag , utan någon dator på hela dagen!
Underbart! bortsett från att ja var tvungen o bli sur.. men det är över nu!?
Långpromenad, god mat även om det inte var lyx, filmmys o bara umgicks :D
Så vill jag ha det oftare!

o så idag, söndag, Heldag i sörping.
Hälsade på världens sötaste lilla bebis (ja vill ha) ,  god mat hos svärmor, tog en titt i Robins brors nya hus o sen vidare till en kusin till R.
trevligt trevligt :D

i morgon börjar termin 3.
Kan INTE fatta att jag redan har gått ett år. Känner att jag har motivation nu oxå, efter två lediga veckor!
Den ska utnyttjas till max! inga fler omtentor här inte.
Prestationsnivån är HÖG! o ja ska klara det! så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback