mat

Den här dagen har jag typ.... ätit!
Varit o firat mormor,,,massor god mat o godsaker!
o nu när vi kom hem gjorde robin o jag gulaschsoppa :)
Rätt god tycker jag nog, med hembakat bröd!
Annars har helgen varit fullspäckad... har jag inte haft något o göra har jag pluggat.
Igår fyllde Lovis år så vi var o fira henne =)
sen film o mys kväll, robin o jag :)
Nästan hela fredagen var vi i Söderköping.. 
Jag var med Rille till djuraffären o jysk medan robin var hos tandläkaren...
Sen åkte vi o köpte färg till hallen :D ljusljusljus grå :D
Tror det kommer bli kanon!
Nu måste bara mamma bli lite piggare o så måste vi köpa en kattbur till så att missarna kan vara i åtvid över en helg medan vi slipar o målar :D
Ja vill börja nu! men dröjer nog några veckor... för mkt med skolan just nu =(
Träffade en tjej jag jobbade med i åtvid oxå,
hon hade köpte en liten labbe valp! Otroligt söt!
Hon hade hämtat den idag så den va jätteliten o söt :D AVIS!

Kommentarer
Postat av: solveig

Åh vad kul att måla om ju! :) Komemr bli superbra! :)

Färgade du inte håret? Eller har du vant dig? :P

Åh hon mår väl inte sämre? :( Puss

2011-01-31 @ 09:29:26
Postat av: Emma

ja hoppas det blir bra :D

nae ja gjorde inte det, hade inte råd :P får vara så här ett tag nu ;P

nej hon mår inte sämre men blir trött av behandlingen, men hon slutade i förrgår så hoppas hon piggnar till lite innan nästa omgång :D

2011-01-31 @ 10:12:12
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det blir bra med mamsen nu! <3

2011-01-31 @ 16:10:32
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback