pengar

usch för pengar, det ger ångest.
Speciellt när man måste lägga det på sånt man inte vill ha egentligen ;P
Som kurslitteratur.
Var och hämtade en bok som jag beställt, 600 spänn.
Sen köpte jag två böcker begagnat, 700 spänn.
Har redan fört över pengar till henne så jag hoppas att dom kommer annars blir jag ledsen!
Däremot är inte pengar det enda som har gett mig ångest idag! Först krånglar internetbanken, sen får toan tuppjuck och så upptäckte jag att en bok jag har lånat på åtvidabergs bibliotek ska vara inlämnad på måndag. O än är inte kvällen slut.
Har i alla fall fått mig en skön långpromenad med en underbar pojkvän <3
o snart blir det step styrka.
Ska nog gå o sova rätt tidigt, själv hemma idag med. Så får nog gå upp tidigt i morgon, åka till åtvidaberg och lämna tillbaka boken o sen tbx igen... pust.



På kattfronten går det lite fram och tillbaka, mest fram.
De har ätit bredvid varandra idag och strykt sig mot varandra.
Däremot har dom bråkat två gånger.. biter varandra i halsen :P
Lite obehagligt :P men Bella är så cool, fräser åt honom o springer iväg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback