Prestationsångest

Prestationsångest på hög nivå...
oh vad jag längtar till 4 imorrn.
Vem kom på den vidriga iden om att ha muntlig tenta på så här mycket, det skrämmer mig.
Ser fram emot två veckors ledighet, eller oro för att inte ha klara tentan.
Har inte bestämt hur jag vill se på saken.
Finns ju hur som omtenta, men vem vill börjar terminen med att ha en tenta efter sig INTE JAG
blä!
Ska hinna med en massa på dom här två veckorna.
städa bort allt juligt,o rött som jag nyss fått upp o allt damm med för den delen.
Bli frisk så jag kan träna enligt mitt planerade nyårs löfte.
Träffa lillkusinen en massa :D
O några vänner :D
Men mest av allt ska jag INTE plugga, kanske unna mig att läsa en tidning för en gång skull ;P

Kommentarer
Postat av: solveig

De låter som två bra kommande veckor! :) O du kommer klara tentan galant denna gång oxå! :) Puss

2011-01-10 @ 10:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback