Släng i papperskorgen

ja, i papperskorgen passar den här dagen utmärkt.
Var aldrig godtrogen! för det har man ingenting för.
Dum som jag var förde jag över 700 kr till någon ja skulle köpa böcker av.
kom det några böcker? NNEJJ
Irma var med om samma sak för två veckor sen....
Hur har man samvete till det?
Hur som helst hoppas jag att hon (han?) mår riktigt dåligt när pengarna spenderas och att synden snart straffar h*n!
Hade även första basgruppen idag,
inte känt mig såhär trög på länge! statistik o informatik o på det en lärare som inte vill ge ett konkret svar... PBL! är problemet.
Arg som jag var åkte jag o träna för att bli av med lite energi..
men gick fel här oxå,,,, de hade tydligen bytt sal.. så var tvungen att springa från sporthallen, inte för att de är så långt men var redan sen.. 
det var i alla fall roligt sen...
Något som är positivt med den här dagen är den goda maten jag lagade :D muums!

Kattnytt:
Inte hänt jättemycket men tycker nog att Bella säger ifrån mera, bara wille som inte fattar när han ska sluta.
Förut tog att ut sin frustration på en filt, bar den i munnen från sovrummet till ytterdörren.. o bråka med den hela vägen dit..
Börjar tro att han är en hund?
Märks i alla fall att han är riktigt svartsjuk på Bella :P
Bella är bara duktig o står ut, hon lyssnar till o med på vad vi säger till henne ^^
kanske är hund i dom trots allt:P
OJ hahah FRAMSTEG
bara för jag skrev om det.. först kom bella ut här i köket o wille efter.. nästan lika fort jaga bella ut wille..
tror dom börjar leka på lika villkor nu :P weeii
Nu försöker han däremot öppna en låda..
Kanske lite människa i han oxå?
hum katter är knasiga =)

Kommentarer
Postat av: solveig

Fy vilken otur, betala aldrig nåt i förväg gumman! Men jag förstår dig, man e ju godtrogen o vill tro de bästa om folk! :(



Hoppas du får en bättre dag idag!!! :) PUSS

2011-01-28 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback